Svet luxusnej obuvi, Jimmy Choo

Značka Jimmy Choo vstúpila na trh v roku 1996 a rýchlo sa etablovala ako synonymum pre luxusnú obuv a doplnky.

Jimmy Choo

Spoločnosť Jimmy Choo sa zameriava na trh s luxusnou obuvou, kabelkami, koženými doplnkami a vôňami. V priebehu rokov značka expandovala a dnes má butiky v niektorých z najprestížnejších nákupných lokalít na svete, vrátane New Yorku, Londýna, Paríža a Tokia.

Trhová hodnota Jimmy Choo sa odhaduje na viac ako jednu miliardu dolárov, čo z nej robí jednu z najcennejších módnych značiek na svete. Značka si získala obrovskú popularitu aj medzi celebritami, vďaka čomu je často vidieť jej produkty na červených kobercoch a v prominentných magazínoch.

Jimmy Choo spolupracoval s množstvom známych osobností, ktoré prispeli k jej úspechu a prestíži. Medzi nimi sú ikony ako Sarah Jessica Parker, ktorá často nosila topánky Jimmy Choo vo svojej úlohe v seriáli „Sex v meste“, Jennifer Lopez, Meghan Markle a Kate Middleton.

Tieto celebrity a mnohé ďalšie pomohli značke získať globálnu viditeľnosť a prilákať široké spektrum zákazníkov. Za značkou Jimmy Choo stojí niekoľko významných návrhárov a dvorných dizajnérov.

Po odchode Jimmyho Choo zo spoločnosti v roku 2001, Tamara Mellon pokračovala v rozvíjaní značky s talentovaným dizajnérom Sandrou Choi, ktorá je kreatívnou riaditeľkou značky dodnes.

Zdroj: footwearnews.com

Sandra Choi, neter Jimmyho Chooa, bola pri vzniku značky od začiatku a výrazne prispela k jej úspechu svojím jedinečným dizajnérskym prístupom a víziou. Pod jej vedením značka pokračuje v inováciách a udržiava si svoje miesto na vrchole módneho sveta. Jimmy Choo je dnes synonymom pre luxus, eleganciu a sofistikovanosť. Jeho príbeh od skromných začiatkov až po svetový úspech je dôkazom toho, že vášeň pre módu a nekompromisný prístup k dizajnu môžu viesť k vytvoreniu nadčasovej značky, ktorá oslovuje generácie zákazníkov.

Spolupráca medzi legendárnym návrhárom Jimmy Choo a brazílskou supermodelkou Gisele Bündchen spojila dve ikonické mená módneho sveta. Gisele, známa svojou nadčasovou krásou a eleganciou, sa stala tvárou kampane Jimmy Choo, čím zvýraznila luxusné a štýlové prvky tejto značky. Spolupracovali na kampaniach, ktoré predstavujú nielen obuv, ale aj doplnky a kabelky značky Jimmy Choo.

Gisele Bündchen svojou prítomnosťou stelesňuje prirodzenú eleganciu a sebaistotu, čo dokonale rezonuje s filozofiou značky, ktorá kladie dôraz na sofistikovaný dizajn a luxus. Táto spolupráca zdôrazňuje moderný glamour a prispieva k neustálej popularite značky vo svete módy.

Titulka